Sunday, February 16, 2014

♥ rindu + alhamdulillah (^_^)

Assalamualaikum wbt readers...
lamanya tak update blog. dulu ada jugak ubah background ke, ubah tulisan ke..
sekarang macam haprak rumah yang di tinggal penghuni...

Kengkawan !! di sini aku nak bagitahu aku dah ada di bumi tanjung malim setelah sebulan aku bercuti. And now, im starting my semester 6.. so, I have 2 more semester. Tak sabarnya nak habiskan 2 semester lagi.. lepas tu boleh jaga anak-anak kat rumah. semalam nak pergi upsi bukan main berat hati nak tinggal Rasul dan Amalin. Amalin pepagi buta dah bangun. Teh baru je nak keluar dari rumah senyap-senyap takut dorang berjaga. arghh !!! rindunya. Hanya Allah saja yang tahu. Bangun pagi tadi rasa macam pelik je, sebab kekadang bila bangun pagi terus buat kerja rumah. Then, kak long membebel benda tu tak buat lagi benda ni tak buat lagi.. ha... nak jadi suri rumah sangat kan. Tak dapat dah main badminton petang-petang dengan kak esya (best friend a.k.a niece).

But, at the same time aku bersyukur dengan keputusan semester 5 yang aku dapat. Bak kata orang, kita akan dapat setimpal dengan apa yang kita berusaha untuk mencapainya. Alhamdulillah (3x).. Allah bagi dekan kelas pertama. Terima kasih sangat kat kengkawang at13 (ISM Pendidikan Kimia) yang banyak sangat membantu terutamanya my Fatin Nabilah Saiman sebab dia selalu bagi nasihat tanpa rasa jemu (aku rasalah. haha). Tak lupa jugak pada rumate aku, Nur Hidayah Zulkifli sebab sentiasa ada time aku sakit. Namanya rumate kan confirm la aku sakit dia ada. hihi.. To my bambam, if aku bukan tersenarai dalam BFF ko, tapi ko tetap BFF aku selamanya.

Now, aku mulakan hari aku di rumah Sri Harmoni (new home) dengan lafaz bismillah.... new housemates (semua sem 8, terbaik !!), new bed, new kitchen, new environment, and so on, but yet old rumate !! but I love her damn much.. thanks dear...

Salam Semester baru.. bubye   (*_^)

 I hope so, InsyaAllah..

yeah ! I know it...



ヅTerima kasih sebab datang ke rumah Nurshuhaila sue ヅ

No comments:

Post a Comment